Betaling & Verzending

BETALEN:
Bij het afronden van de bestelling kun je uit een aantal betaalmogelijkheden kiezen. Betalen aan Train Horns Nederland gebeurt altijd via een beveiligde verbinding.
Betalen is mogelijk via:
– I-Deal
De snelste en veiligste manier om je bestelling te betalen is via iDeal. Met iDeal kun je direct na de bestelling je betaling in orde maken via de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank. Zij zorgen ervoor dat de betaling direct bij ons binnen is. Hierdoor kunnen wij je bestelling vaak ook direct versturen.
– Paypal
Wereldwijd de meeste gebruikte betaalmethode voor online betalingen. PayPal is snel, veilig en direct te koppelen aan bijvoorbeeld Visa of Mastercard.
– Overboeking
Je kunt er ook voor kiezen om het bedrag van de bestelling zelf naar ons over te maken. Wij versturen je bestelling dan op het moment dat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Meestal duurt dit 1-3 werkdagen. Omdat een overschrijving enkele dagen kan duren is het mogelijk dat de levering langer duurt. Een bijkomend nadeel van een bankoverschrijving is dat gedurende de betalingsverwerking het product uit voorraad kan raken. We zullen dan het product zo snel mogelijk verzenden, zodra deze weer op voorraad is. Mocht er na 14 dagen nog geen volledige betaling plaats gevonden hebben, dan zullen wij de order annuleren.
– Creditcard
”Alle prijzen op onze site zijn incl. btw”
Let op: voor andere EU landen gelden er andere btw regels.
Bedrijven met geldig btw-nummer uit andere EU landen – Totaal prijzen zijn dan ex. BTW bij een invoer van een geldig bedrijfsnaam & een geldig EU btw-nummer in de winkelwagen.
VERZENDING:
OP VOORRAAD EN OP WERKDAGEN VOOR 17:00 UUR BESTELD = IS DE VOLGENDE WERKDAG VERZONDEN!
Wij verzenden via DHL
- Verzendkosten binnen Nederland: € 12,50
- Verzendkosten buiten Nederland: vanaf € 22,50
LET OP!: In Frankrijk, Denemarken en Zweden wordt er niet aan de deur afgeleverd, maar bij het dichtstbijzijnde ServicePoint.
Mochten er producten niet op voorraad zijn dan krijgt u uiteraard een mail met de verwachte levertijd.
Als het pakket verzonden is dan word er automatisch een mail gestuurd met een Track & Trace Code, zodat u weet wanneer u het pakket kunt verwachten.
Onze pakketten dienen afgetekend te worden bij de koerier.
- Wij versturen geen deelzendingen. Wij zullen de gehele bestelling versturen, zodra deze compleet is.
- De verantwoording van het doorgeven/invoeren van het juiste bezorgadres en persoonsgegevens ligt bij de klant.
- Bij bezorging bij een DHL Servicepoint ligt tevens het risico en de verantwoording voor het (op tijd) afhalen van het pakket bij de klant. De retourkosten, bij het niet afhalen, zullen worden doorberekend naar de klant.
- Bij bezorging bij een expeditie dienst/bedrijf ligt tevens het risico en de verantwoording van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging bij deze expeditie dienst/bedrijf bij de klant.
- Wij zullen geen neerzet plaatsen doorvoeren bij DHL. Dit zult u zelf bij DHL door moeten geven, zodra u de track & trace ontvangen heeft. Het risico en de verantwoording van een neerzettoestemming berust bij de klant.
- Bij het weigeren aan de deur zal de bestelling automatisch retour gestuurd worden. De kosten van deze retour zullen worden doorberekend naar de klant. In de meeste gevallen is het goedkoper om de bestelling aan te nemen en te retourneren via een koerier naar keuze.
- Eventuele kosten voor het opnieuw versturen zullen worden doorberekend naar de klant en dienen vooraf betaald te worden.
* OP ZON- EN FEESTDAGEN ZIJN WIJ GESLOTEN EN ZULLEN ER GEEN BESTELLINGEN WORDEN VERWERKT.