Retour & Garantie

Retourneren:

Wanneer moet ik het artikel uiterlijk terugsturen?

U dient het artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Let op dat deze in de originele staat en onbeschadigd terug word gestuurd.

Mocht u een product willen retourneren dan kunt u een e-mail sturen naar: info@trainhornsnederland.nl zodat wij er van op de hoogte zijn.

Hoe moet ik het artikel retourneren?

Retourneer uw aankoop in de originele, onbeschadigde verpakking, inclusief een kopie van de aankoopbon. Geef eventueel ook een korte omschrijving van reden van retournering aan (bijvoorbeeld: niet tevreden van de aankoop, beschadigd artikel, onvolledig artikel), en uw contactgegevens.

Wanneer de bestelling beschadigd is, onvoldoende gefrankeerd is of er geen kopie van de aankoopbon bijgevoegd is, zal deze retournering niet in behandeling worden genomen.

Retourneringen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden:
Train Horns Nederland
o.v.v. retournering
Bruinvisweg 2
7156JA Beltrum

Schade en waardeverminding

Als klant heb je het recht om het ontvangen product na ontvangst te beoordelen. Indien tijdens het beoordelen zichtbare schade of gebruikssporen aan het product ontstaan (bijvoorbeeld door monteren / demonteren) die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen, is de klant voor deze waardevermindering aansprakelijk. Het is dan ook belangrijk dat je het product tijdens de bedenktermijn zorgvuldig en voorzichtig behandelt.

Mijn bestelling is onvolledig afgeleverd. Wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@trainhornsnederland.nl. Wij zullen samen met u naar een passende oplossing zoeken. In overleg met u zullen wij het artikel nazenden of indien van toepassing betalen wij u het aankoopbedrag en verzendkosten zo snel mogelijk terug.

Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de artikelen. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Dan vragen wij u om dit zo snel mogelijk te melden bij ons via infotrainhornsnederland.nl , het liefst binnen 48 uur. Wij verzoeken u ook om foto’s mee te sturen van de situatie, zodat wij de schade kunnen beoordelen.

Krijg ik mijn verzendkosten terug bij het retourneren?

Wij zullen zo spoedig mogelijk na ontvangst en controle van het artikel overgaan tot restitutie van het aankoopbedrag en de verzendkosten.

De kosten en de verantwoordelijkheid voor het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Garantie voorwaarden:

Bij alle producten worden de wettelijke (fabrieks)garantie termijn gehanteerd. Indien zich tijdens de (fabrieks)garantie termijn een defect aan het product mocht voordoen (als gevolg van fabricage- of materiaalfouten), zullen we samen opzoek gaan naar een kosteloze oplossing.

In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen – zelfs als het product nog binnen de garantie periode valt. Dit kan onder andere komen door: aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen), het verwijderen van garantie zegels of stickers, kortsluiting door een verkeerde energievoorziening, etc. Wij raden u aan om alvorens uw product op te sturen eerst te bekijken of uw product niet uitgesloten is van garantie.

De wettelijke (fabrieks)garantie geldt uitsluitend indien je over een aankoopbewijs beschikt en indien je ons binnen bekwame tijd na constatering van de gebreken op de hoogte hebt gesteld.

Montage voorwaarden

Voor vernielingen of defecten tijdens of na montage zijn wij ten alle tijden niet aansprakelijk

Team Train Horns Nederland